#Alföldi Róbert














 

"A baleset után nem bírtam tovább ebben a közegben maradni" – interjú a Nemzeti Színházból elsőként távozó Farkas Dénessel

Vidnyánszky Attila azért nem akarja a megsérült színészek pénzügyi igényeit teljesíteni, mert azzal elismerné, hogy ő is felelős lehet a balesetükért – mondja a HVG-nek adott interjúban Farkas Dénes színész, aki elsőként távozott a tavaly novemberi súlyos baleset után a színházból. Beszél arról, miért nem sikerült a társulatépítés, miért nem születtek kiemelkedő előadások, mi az igazság a látogatói számokkal kapcsolatban, és egy méregdrágán meghívott külföldi művész videóról rendezett.


Egy normális európai városnak kell, hogy legyen egy ilyen energiájú Őrült Nők Ketrece-előadása
 

Egy normális európai városnak kell, hogy legyen egy ilyen energiájú Őrült Nők Ketrece-előadása

Miközben az Átrium társulata évek óta az állami kivéreztetés elhúzódó kínjait éli, addig zászlóshajója, Az Őrült Nők Ketrece a budapesti színházi élet kultikus, megkerülhetetlen előadásává szilárdult. A független színházi darab egy évtizede fut töretlen sikerrel, folyamatos telt házzal úgy, hogy éppen arról szól, ami ellen a hivatalos, kormányzati narratíva nagy erőkkel tiltakozik: a család az család akkor is, ha azt egy meleg pár alkotja. Alföldi Róbert rendezővel, Stohl András és Hevér Gábor színészekkel, és a férfiakat tűsarkúban táncolni megtanító Gergye Krisztián koreográfussal fejtettük meg a most 10 éves darab népszerűségének titkát.